TuninGarage

Otomobil Adına Herşey...
 
AnasayfaAnasayfa  PortalPortal  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Drift Hazırlıkları ve Teknikleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Style'ALP
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 69
Yaş : 23
Nerden : Neşter Street
Kayıt tarihi : 16/11/08

MesajKonu: Drift Hazırlıkları ve Teknikleri   C.tesi Kas. 22, 2008 2:41 pm

ADIM ADIM TEKNİKLER

Drift'in temelinde 3 teknik yatıyor. Bunlardan birincisi Side (El freni) tekniği, ikicisi Shift lock (Clutching) tekniği, üçüncüsü ise Feint (Denge bozma) tekniğidir. Tüm bu tekniklerin tek amacı var o da otomobilin dengesini sizin kontrolünüz doğrultusunda bozmak. Tekrar ediyorum;
kontrollü bozmak. Çünkü bu sizin kontrolünüz dışına çıkarsa otomobilin tam olarak spin attığını veya hiçbir şekilde drift yapamadığını göreceksiniz.
Bu ay sizlere Harald Müller öğretmenliğinde en basit yöntem olan; el freni tekniğini gösteriyoruz. Diğer tekniklere de önümüzdeki aylarda yer vereceğiz.

HAZIRLIK

Koltuğunuzu, ani manevralardaki direksiyon hakimiyetini yitirmemek için eğilip omzunuzun koltuk kenarlarından kurtulmasına ve koltuğun sizi bırakmasına izin vermeyecek kadar dik bir pozisyona getirmelisiniz.

En iyi oturma pozisyonuna sahip olduğunuzu; kollarınızı düz bir şekilde uzatıp bileklerinizin direksiyonun üst bölgesine tam olarak değmesine olanak sağlayarak anlayabilirisiniz.

Bacakların her ikisi de hafif açıyla kırık ve sağ ayak topuğu gaz ile fren pedalı arasında olacak şekilde ayarlanmalı. Direksiyonu sımsıkı kavramanıza gerek yok. Başparmaklar direksiyon simidine paralel ve içini
kavramayacak şekilde olmalı. Direksiyonu çok sık bırakıp tutacağınız için en iyi tutuş şekli budur.

Drift sizden çok fazla direksiyon manevrası yapmanızı isteyecektir. Böyle durumlarda önemli olan daha az el ve kol hareketiyle daha çok direksiyon turu attırmaktır. Bunun için direksiyonu analog bir saat olarak düşünürsek;
direksiyonu 6 yönünde bırakmalı ve 12 yönünde kavramalıyız. Bunun dışındaki yönlerde direksiyonla olan ilişki kesilmemeli.

Daha iyi sonuçlara ulaşmak için lastik havanızın orijinalinden daha fazla olması gerekiyor. Fakat bu sadece drift yaparken böyle olmalı, normal şartlar altında kullanmayın çünkü sizi yoldan çıkarabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://tuningarage.forumonline.biz
 
Drift Hazırlıkları ve Teknikleri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» PES 5 hakkında herşeyözel hareketler,şut teknikleri,vs
» Arabam ve ona yaptıklarım
» İnsan Vücudu Mineral deposu
» SBS Kayıtları Hakkında Bilgi
» ArkadaŞlar Msn Şifre Kırıcı Ve Msn Dondurucu Ve PvP Server Çökertme

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TuninGarage :: MotorSporları :: DRİFT-
Buraya geçin: